31 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Son 2 sezon çok yavaş ilerliyor hız, aksiyon, heyecan hiçbir şey yok.
Son iki sezon çok yavaş ilerliyor heyecan, hız, aksiyon hiçbir şey yok
bu arada a... [Spoileri gör..]
bu arada aroonun da bi planı varmış gibime geliyo, o wakerı da kendisi içeri almış olabilir ve değirmende ne sakladığı falanda şaibeli yani hiçbiri salak değil hepsinin bi ikinci planı var belli
.......mag... [Spoileri gör..]
.......maggie çok zeki şu lancen mıdır nedir onun hareketlerinden bile ne yapmaya çalıştığını yalanını anlayabiliyo dianne pişman olucak yaptığı seçimden
an itibari... [Spoileri gör..]
an itibariyle bu bölümü de tamamladım ve şuana kadar ki izlediklerimden yola çıkarak 11. sezon hakkında şunu söylemek isterim ki dizi oldukça yetersiz bir sona doğru gidiyor. Yani bu sezonun ilk 4-5 bölümünden sonra artık yavaş yavaş en azından rick ile alakalı olayların gelişeceği tarzda bölümlere geçilmeliydi bence. Sonuçta kesin bir şekilde ölmemiş olan ve dizinin ana karakterlerinden biri olan karakterden bahsediyoruz burada. Şu saatten sonra rick olsun michonne olsun ne ara onlarla alakalı olayların geliştiği bölümlere geçilecek ? kaç bölüm kaldı sanki dizinin finaline ? yani şuanki gidişe göre cidden çok yazık dizi baya insanları tatmin etmeyecek olan bir sona doğru gidiyor. Umarım yetersizlik konusunda yanılırım da güzel ve tatmin edici geçer şu son bölümler fakat bilemiyorum durum şuanda öyle görünmüyor.
bir alttaki yorumda bolumun ozeti var spoiler koymayi unuttum kusura bakmayin
bos bolum olanlari yazayim isteyen gecsin.pamelanin simdilik gozuken amaci bizim 3 toplulugumuzu yeniden insa etmek ama maggie bu istegi reddediyor,eu... [Devamını gör..]
bos bolum olanlari yazayim isteyen gecsin.pamelanin simdilik gozuken amaci bizim 3 toplulugumuzu yeniden insa etmek ama maggie bu istegi reddediyor,eugene hâlâ armut ask pesinde bos yapiyor,daryl her zamanki gibi muhtesem az sahnesi var siradan sahneler genelde,ezekielin ameliyati basliyor
Bölümlerin yavaş ilerliyor ama ilerlemek zorunda çünkü diziye bir çok yeni karakter girdi ve zaman örgüsünü ileri sardılar. Yeni bir topluluk tanımad... [Devamını gör..]
Bölümlerin yavaş ilerliyor ama ilerlemek zorunda çünkü diziye bir çok yeni karakter girdi ve zaman örgüsünü ileri sardılar. Yeni bir topluluk tanımadık yüzler bunların diziye girişi ve karakteristik özelliklerini tanıtmaları gerekiyordu. Eğer hızlı ilerlerse zaten bu seferde bi şey anlamadım olaylar çok hızlı ilerliyor dicektiniz.
Sabır sabır . Son bölümler.. bitti bitecek ha gayret asfhkll2wrhwqovsfvk
Sarmadı bu bölüm inşaallah düzelir