Boş bir sezon yapmışlar ve gizem katalım diye abuk-subuk olaylar koymuşlar. Dizi zombi dizisi olmayı geçti,şuan aksiyon ve gerilim,gizemle devam ediyo... [Devamını gör..]
Boş bir sezon yapmışlar ve gizem katalım diye abuk-subuk olaylar koymuşlar. Dizi zombi dizisi olmayı geçti,şuan aksiyon ve gerilim,gizemle devam ediyor
............tamam bu stephiane sahteydi de radyoda normalde konuştuğu kişi olan maxle aralarında bir şey olursa iyi olur hem eugene için hem de burdan belli zaten bir şey çıkacağı o zaman belki kızın yardımı dokunur
Dizi zombi dizisi olmayı geçti,şuan aksiyon ve gerilim,gizemle devam ediyor