34 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Boş bir sezon yapmışlar ve gizem katalım diye abuk-subuk olaylar koymuşlar. Dizi zombi dizisi olmayı geçti,şuan aksiyon ve gerilim,gizemle devam ediyo... [Devamını gör..]
Boş bir sezon yapmışlar ve gizem katalım diye abuk-subuk olaylar koymuşlar.
Dizi zombi dizisi olmayı geçti,şuan aksiyon ve gerilim,gizemle devam ediyor
neyden nereye varmışlar be kim yazdıysa bunu sadece dizi biterken son sezon biraz ilginçleşsin diye biraz kafa yormuşlar
Bu toplulu... [Spoileri gör..]
Bu topluluk içinde bir tür işçi ayaklanması yaşayacaklar gibi görünüyor ve arkasında da bu adam baştaki kadını düşürmeye çalışıyor gibi..
Bu tür renkli topluluklar da birşeyler döndüğü hep belli oluyor
vaaayy olaylara geelll :D
............. [Spoileri gör..]
............tamam bu stephiane sahteydi de radyoda normalde konuştuğu kişi olan maxle aralarında bir şey olursa iyi olur hem eugene için hem de burdan belli zaten bir şey çıkacağı o zaman belki kızın yardımı dokunur
noldu bu diziye usta
Beyler yardım edin 3 gündür izlerken uyuya kalıyorum çok sıkıcı bölüm