biliyordum oraya iteceğini ama o kadar pislik olduğunu düşünmüyordum arkanı oraya verirsen seni oraya iter tabi. bu diziyi yazmak çok kolay böyle bir ... [Devamını gör..]
biliyordum oraya iteceğini ama o kadar pislik olduğunu düşünmüyordum arkanı oraya verirsen seni oraya iter tabi. bu diziyi yazmak çok kolay böyle bir senaryoyu yazmak kolay olmalı. sadece kimin öleceğini kestiremiyorsun
biri de şurada alev makinesi icat etmedi ya. Petrol felan arayın. kazın sondaj yapın mancınık yapın herkes yanında pala taşısın. Küçük küçük yürüyenle... [Devamını gör..]
biri de şurada alev makinesi icat etmedi ya. Petrol felan arayın. kazın sondaj yapın mancınık yapın herkes yanında pala taşısın. Küçük küçük yürüyenleri öldürün. sınırları biraz biraz genişletin kale gibi yer yapın. duvar örün. Bunları yapmak maliyetletli olur anşıyorum bu kadarda uzatmayın diziyi 3 4 sezonda bir yeni seri yapın sonraki gelenler trajik bir şekilde ölüp duruyorlar, sonra yeni biri geliyor. şu 11 sezondan 3 dizi çıkardı ya. biri boss ölüyor sonra diğeri geliyor üstelik şu fısıldaynlar o kadar zor olmamalı. bu boss sadece zaman öldürmek için var
Sinir oluyorum yemin ederim
bu diziyi yazmak çok kolay böyle bir senaryoyu yazmak kolay olmalı. sadece kimin öleceğini kestiremiyorsun