48 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Yaa Carol anne varmı ya
Annen olcaktı pardon
Carol ölmek için yer arıyon he önde kurtulalım
Ölde kurtulalım pardon
Ya şu gudu... [Spoileri gör..]
Ya şu gudubet karı yüzünden her seferinde insanların kötü duruma düşmesi, ölmesi,mübah mı ya? Söyleseneee
Sinir oluyorum yemin ederim
diziye tecavüz etmişler tecavüz. tecavüz edilen kadın değil o kadar berbat bir halde daha çok örnek verirdim ama işin özü bombok.
bir lezbiyen bir gay olursunuz siz kiz güzel oğlan yakışıklı ikiside sarışın
adamlar şeytanın göt deliği nin çakmasına girdiler a
biliyordum oraya iteceğini ama o kadar pislik olduğunu düşünmüyordum arkanı oraya verirsen seni oraya iter tabi. bu diziyi yazmak çok kolay böyle bir ... [Devamını gör..]
biliyordum oraya iteceğini ama o kadar pislik olduğunu düşünmüyordum arkanı oraya verirsen seni oraya iter tabi.
bu diziyi yazmak çok kolay böyle bir senaryoyu yazmak kolay olmalı. sadece kimin öleceğini kestiremiyorsun
biri de şurada alev makinesi icat etmedi ya. Petrol felan arayın. kazın sondaj yapın mancınık yapın herkes yanında pala taşısın. Küçük küçük yürüyenle... [Devamını gör..]
biri de şurada alev makinesi icat etmedi ya. Petrol felan arayın. kazın sondaj yapın mancınık yapın herkes yanında pala taşısın. Küçük küçük yürüyenleri öldürün. sınırları biraz biraz genişletin kale gibi yer yapın. duvar örün. Bunları yapmak maliyetletli olur anşıyorum bu kadarda uzatmayın diziyi 3 4 sezonda bir yeni seri yapın sonraki gelenler trajik bir şekilde ölüp duruyorlar, sonra yeni biri geliyor. şu 11 sezondan 3 dizi çıkardı ya. biri boss ölüyor sonra diğeri geliyor üstelik şu fısıldaynlar o kadar zor olmamalı. bu boss sadece zaman öldürmek için var
Daryl'in aglamasina dayanamiyorum...
Tam negani sevmeye basliyorum adam gene bi itlik yapiyor