25 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
ulan zaten rick yok bari şu bölümlerde daryl ve neganı daha fazla göstermek yerine 50 dkk lık bölümün yarısını sıddık malını görüyoruz senarist iyice ... [Devamını gör..]
ulan zaten rick yok bari şu bölümlerde daryl ve neganı daha fazla göstermek yerine 50 dkk lık bölümün yarısını sıddık malını görüyoruz senarist iyice sıçmaya başladı.
Neganı sevmiyesinde ne yapasınkiii koca bebekgibi hehehe :D
hareketler... [Spoileri gör..]
hareketlerine ayar oluyorum aptal karının. yanımda olucaktı var ya şapa şapa şaplaklardım kelini 👩‍🦲🖐
............. [Spoileri gör..]
................zaten bi negan bi ben whisperer olamayız hem konuşmamızdan bi de benim glowing skinim o maskeyi takmaya müsait değil. beta neganla konuşurken zayıflık hariç bi kendimi gördüm aynı kişilik tipinde olmamız yine şaşırtmadı
Rosita art... [Spoileri gör..]
Rosita artık ölsün de hepsi kurtulsun bence
Daryl niye... [Spoileri gör..]
Daryl niye connie ile bişey yok diyo ya üzüldüm
Eugene yararından çok zararın var
Negan nede... [Spoileri gör..]
Negan neden diz cokuyosun yavrum
son sahned... [Spoileri gör..]
son sahnede negan iyiydi
eugene yin... [Spoileri gör..]
eugene yine başımıza iş açmaz umarım