ulan zaten rick yok bari şu bölümlerde daryl ve neganı daha fazla göstermek yerine 50 dkk lık bölümün yarısını sıddık malını görüyoruz senarist iyice ... [Devamını gör..]
ulan zaten rick yok bari şu bölümlerde daryl ve neganı daha fazla göstermek yerine 50 dkk lık bölümün yarısını sıddık malını görüyoruz senarist iyice sıçmaya başladı.
................zaten bi negan bi ben whisperer olamayız hem konuşmamızdan bi de benim glowing skinim o maskeyi takmaya müsait değil. beta neganla konuşurken zayıflık hariç bi kendimi gördüm aynı kişilik tipinde olmamız yine şaşırtmadı