..............şu magna da sıktı artık nereye gitsen bir şey çalıp çırpmak zorunda değilsin sana ne kadar iyi davransalar da aralarına alsalar da farketmiyo bencilliğin yordu şu 2 dklık ekran sürenle
.........negan bu sezon çok işe yarıcak gibi zaten rickin yokluğunu bi tek negana ve daryla fazla sahne vererek biraz kapatabilirlerdi ama o alexandriaya göndereceği ölen kişilere üzüldüm
İnşallah Negan eskisi gibi kötü olmaz