28 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Negan yine ve yine haklı
Negan reis yine kafa patlatıyor
Rick ve negan takım olup fisildiyanların hepsini öldürüldü Rick nerelerdesin keşke anlasa bilseler
Sıddık abi... [Spoileri gör..]
Sıddık abi kafayi siyirdi siyiracak. Michone ve cakma kral?? Allah sizi alsin bisey demiyorum. Negan sonuna kadar hakliydi ve adam kacmak istese niye yillarca beklesin, kesin biri yuzundendir.
michone da... [Spoileri gör..]
michone dan hiç iyi bir lider olmamış rick olsaydı şimdi derililerdir nedir hepsini öldürür kurtulurdu bunlar onalarla anlaşma yapıyor bide
10 kişiyi öldürdüler yanlarına mı kalıcak
Siddiq'in ... [Spoileri gör..]
Siddiq'in flashbackleri sıktı artık
......ıyy ... [Spoileri gör..]
......ıyy o michonne ezekıel sahnesi şaka mı çekim hatası falan mı ne o. lan ezekiel ırz düşmanı sana zaten sinir olmaya başlamıştım 9.sezonun sonlarında caroluda michonneuda darylıda bi rahat bırak masallarını al bi git ya şurdan
............. [Spoileri gör..]
..........şu yazıları yazmalarına bi tek daryl uğraşıyo diye sinirlendim yoksa çok haklılar bence de silence the whispers. bi de daryl dünyanın en tatlı insanı olduğundan şu lydiaya üzlüyo ya bende daryl aşkıma üzülüyorum
.......neg... [Spoileri gör..]
.......neganın kendi istediğiyle gitmiş olma ihtimali 0 gidicek olsa aaronlayken giderdi ya da baştan kaçmışken sığınağa göz atıp geri gelmezdi
....... ez... [Spoileri gör..]
....... ezikel michonneyi öpünce bir dakika şok yaşadım resmen