Sıddık abi kafayi siyirdi siyiracak. Michone ve cakma kral?? Allah sizi alsin bisey demiyorum. Negan sonuna kadar hakliydi ve adam kacmak istese niye yillarca beklesin, kesin biri yuzundendir.
michone dan hiç iyi bir lider olmamış rick olsaydı şimdi derililerdir nedir hepsini öldürür kurtulurdu bunlar onalarla anlaşma yapıyor bide 10 kişiyi öldürdüler yanlarına mı kalıcak
......ıyy o michonne ezekıel sahnesi şaka mı çekim hatası falan mı ne o. lan ezekiel ırz düşmanı sana zaten sinir olmaya başlamıştım 9.sezonun sonlarında caroluda michonneuda darylıda bi rahat bırak masallarını al bi git ya şurdan
..........şu yazıları yazmalarına bi tek daryl uğraşıyo diye sinirlendim yoksa çok haklılar bence de silence the whispers. bi de daryl dünyanın en tatlı insanı olduğundan şu lydiaya üzlüyo ya bende daryl aşkıma üzülüyorum
10 kişiyi öldürdüler yanlarına mı kalıcak