44 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Bu sezonda bitti çok boş bölümler vardı özellikle de son bölümler bu bölüm hariç tabi
Hiç abartmıyorum son 3 sezonun en iyi bölümüydü
Negannın ilk menemen yapışı
19:30 aylak öldürmeye alışmaktan korkup kafa patlatan bir adam
ah be neganim
Bu sezonda bitti kaldi son sezon zorla izliyom yani yapcak bisi yok basladigim seyi bitirmem gerek
çok konuşuyorlar çok atlayarak 1 25 te 1 50 de 2 00 de izliyorum diziyi rick ne oldu öldü mü yaşıyor mu diziden mi çıkardılar umarım bu sezon bütün hi... [Devamını gör..]
çok konuşuyorlar çok atlayarak 1 25 te 1 50 de 2 00 de izliyorum diziyi rick ne oldu öldü mü yaşıyor mu diziden mi çıkardılar umarım bu sezon bütün hikayeyi bitirmeye odaklanırlar
Negan'a uzulemiyorum :(
keşke bu bölümü en başından verseydiler :D
Çok gereksiz bir sezon olmuş atlayarak izledim umarım 11. Sezonu izlemeye değer