24 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Bölümler çok sıkıcı ne olursa olsun artık umurumda değil 15 yapa yapa ilerliyorum ama bir sonraki bölüm efsane
18:32 bu söz bir yerden tanıdık geldi 🤔 7x1
Bomboş bi bölüm Darly var diye çekilir anca
osuruktan 6 7 bolum cekmisler asil sezon finali alfayla betanin olumu
sırf 1 bölüm daha uzasın diye yapmışlar diziyi
diyerlerine göre güzel bülümdü hehehe :D eylenceliydi :D
............. [Spoileri gör..]
..........jerry çok tatlı yaa kesin sonu üzücü olucak
...darylın... [Spoileri gör..]
...darylın garajı kapatmasını beklemesi peki....
yorumdakileri dinleyerek bu bölümü atlıyorum sorryyy dayanamıyorum dizinin bu hâle gelmiş olmasına..
Daryl'ı çalışırken izlemeyi seviyorum