16 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
bu herif reacherdada villaindi amcik kafa
....bölüm ... [Spoileri gör..]
....bölüm dünyanın ne halde olduğunu göstermek için yapılmış gibi
O kadar emeğin boşa gitmesine çok üzüldüm ya.. bütün topluluklar bitti hem de ne için ?
Gabriel'in ilk baştaki halleri aklıma geliyor asla bu sezonlara kadar yaşayıp güçlü bir karakter olucağını tahmin etmezdim, helal olsun.
Adamin mer... [Spoileri gör..]
Adamin merhametine oynayip arkadan bicaklamalarindan nefret ediyorum ayni seyi Rick de yapmisti hicetikdegil
Yarim saate kadar 2x de izledim bos bir bolumdu
asıl bu bölüm çok sıkıcıydı x2 hızında izledim desem yalan olmaz
gereksiz bi bölüm denebilir
fısıldayanlardan sonra sıkmaya başladı biraz