.........bölümün editini görmüştüm zaten aşırı merak ediyodum eskileri görmek mucize gibi geldi daha ricksiz sadece 1 sezon geçti kalan 9 sezondan daha uzun sürmüş çok eski bi zamanmış gibi geldi. carlı glenni abrahamı görmek çok iyi oldu ve ANDREA yı tabii ki michonneun hayatında çok büyük yeri var her seferinde söylüyo zaten beni o kurtardı diye valiyle hapishane için kavga ettikleri sezonları özlüyorum cidden. şimdi ricke olan gibi michide böyle gösterip bi kenara atmazlar umarım hazır rickten bi iz bulmuşken 2-3 bölümde bi sahne atsalar bile okeyim. bi de neganın eski halini her ne kadar nefret ettiğim hali olsa da laurayı falan görmekte güzeldi