35 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Kelebek etkisi olaylarını severim
Bu senaryo baya garip geldi
Oha ne kad... [Spoileri gör..]
Oha ne kadar insan sağmış
Michonde simdilik ayrildi diziden artik darl ve son bolumler
eli boş dönmeyecek demek bu
keşke rick... [Spoileri gör..]
keşke rick gelseydi ya niye diziden ayrıldı off
Alttaki yoruma spoiler atmamışım çok önemli değil ama yine de bakmayın
Yalnız daryl paralel evrende de saplıyor
.....ve sa... [Spoileri gör..]
.....ve sanırım michonneun bulduğu botlar andreanın....hatırladığım kadarıyla andrea öyle botlar giyiniyodu.
.........b... [Spoileri gör..]
.........bölümün editini görmüştüm zaten aşırı merak ediyodum eskileri görmek mucize gibi geldi daha ricksiz sadece 1 sezon geçti kalan 9 sezondan daha uzun sürmüş çok eski bi zamanmış gibi geldi. carlı glenni abrahamı görmek çok iyi oldu ve ANDREA yı tabii ki michonneun hayatında çok büyük yeri var her seferinde söylüyo zaten beni o kurtardı diye valiyle hapishane için kavga ettikleri sezonları özlüyorum cidden. şimdi ricke olan gibi michide böyle gösterip bi kenara atmazlar umarım hazır rickten bi iz bulmuşken 2-3 bölümde bi sahne atsalar bile okeyim. bi de neganın eski halini her ne kadar nefret ettiğim hali olsa da laurayı falan görmekte güzeldi
Aynı duygular bende de var