28 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
benim bolgemde ne ariyon giiii
10 cu sezona geldik be
9x15 te kazıkta kafası olanlardan biri de Luke değil miydi? Ben mi yanlış biliyorum?
koskoca ha... [Spoileri gör..]
koskoca haşmetli negan ne hallere düştü. Sessiz sakin bi adama dönüştü vay anam vay babam :D
Madem orda... [Spoileri gör..]
Madem ordalar neden sesleri çıkmıyor ya da yanıbaşlarındaki yangına nasıl tepkisiz kaldılar?
Ay bu sezon 22 bölüm, ricksiz zaten tatsız...nasıl izliycez bakalım
Yangın sah... [Spoileri gör..]
Yangın sahnesinde Rick ve çöpcü kadın(adını unuttum) helikopterle gelip yangını söndürseydi ne güzel olurdu be
............. [Spoileri gör..]
.............. Son sahne Carol ve alfa sanırım Carol kalmayı seçecek yani kalması gerek bundan sonra. O psikopata Carol dersini verebilir ve negan gibi olmamalı bu kadın hasta resmen.
Bu kullanıcının hesabı banlanmıştır
Carol ve Daryl uyumuna bayiliyorum