203 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
4. sezonda bırakmıstım gecen sene tekrar baslıyom bakalım ılk sezonlar zaten fena sarıyodu yenı ızlıceklere ınfo
basladik bakalim heep duyuyodum cok uzun diyodum ama izlicem kararliyim 💗💗
en yakın arkadasım yalvardı ızlemem ıcın bısmıllah 24.04.26
ARKADAŞIM İLK 5 SEZONDAN SONRA SARMAYA BAŞLIYO DEDİ KORKUYORM AMA BAŞLADIM 17.04.26
12.04.2026 basladugg
aşırı iyi başladı
the walking dead
Lan sara değilmi 36.00 daki (prison breaki yeni bitirdim)
Neden herkes prison breakten sonra walking dead izliyo (bende dahil)