1 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Hic mi yorum yok bu kadar mı sıkıcı la bence güzel hatta abimin fav animesi (mangasini 5 kere bitirdi animesinin de 2-3 kere)
2. sez çöptü buda