13 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
şu yeşil saçlıya bende sinir oluyorum ya
ost sama ya yavşıyo ost sama da ona yavşıo arlekegelgkae
Ya şu yeşil saçlı kıza aşırı fazla sinir oldum Bi tek ben mi böyle düşünüyorum
Sanki yeşil saçlı kız ana karakter Yeter ya aşırı sinir oldum bu aptal kız yüzünden 2.sezonu izlemem Her saniye ana karakterden daha fazla gösteri... [Devamını gör..]
Sanki yeşil saçlı kız ana karakter Yeter ya aşırı sinir oldum bu aptal kız yüzünden 2.sezonu izlemem Her saniye ana karakterden daha fazla gösteriyolar onu Çok gıcık oldum İzlemem daha iyi
Hala sarmıyor boş boş hikayeyi izliyoruz kahraman intikam falan alsa ne güzel olur
Şu aptal yeşil saçlı kız etrafta yaylı kahraman yaylı kahram diye gezerken kafayı yicem
lan şu yeşil saçlı kıza ayar olan bi benmiyim
Yalnız değisin knk
Gelde bir hafta bekle
rishnini pick me huyundan nefret ettim be
bu üçlünün... [Spoileri gör..]
bu üçlünün burda ne işi var lan dalgayla döndüklerini sanıyordum