5 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Keşke hep şu gazap kalkanını kullansaydı ya
Kaç zamandır anime izlemiyorum universitete sınavları için ama artık kral geri döndü
Çok güzel bölümdü
Bomboş sezondu
Bu anime ilk sezonda bitseydi çoook daha mükemmel olurdu bok var uzattılar