11 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
kızlar gecesini yaşıyolar fjköesnrsemrf
Ya abi filo aşırı kawaiiiiiii deliricem sesi falan aşırı tatlı keşke kuzenim falan olsaydı
Animede yan görev yapıp para kasıyolar
bölm sonunda 5 10 saniyelik kısım varmıs yeni farkettim diğerlerinde de vardır belki bilgilendiriyim ben
Naofumi x adını unuttuğum ateşli yarı insan kız
Raphtaila hatırladım
olum dizinin türünde romantikte var raphtalia naofumi birlikte olmayacaklar mı
Yaaa çok istiyorum ikisinin olmasını
Naofomi ik... [Spoileri gör..]
Naofomi ikinizi de büyütdü siz şimdi onu nasım öyle göre bilirsiniz
Bu nasıl durum ya bu neyse kızıyom hep bu bölümü görende
Oyle bir psikolojik durum var hatta leon filminde dahi islenmis bir konu baba karakterine baglilik ve ya asik olma durumu
ya filo da... [Spoileri gör..]
ya filo daha kaç yaşında çocuk onu neden kıskanasın ayrıca filo senle kalkan kahramanı yaşıtmı neden aşıksın ona wqşktbqwşjq