20 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
lan son kısım ne alaka çok iyi dbsahbdhasbdbasjdbh
yumurtadan efsanevi çıktı ahhahah
Nee dandik paketten messi mi
aga şey... O kuş artık, kuş değil... Çocuk, kimin çocuğu? Vallah benim değil.
spoiler tuşunu götünüzemi soktular kanka
agaaaaaaa o kuşş vardı ya hani heh o artık o kuş değil....yengeniz
Kalede kaleci var diye, gol de mi atmayalım?
Aga her bölüm çok güzel
Sadece bu 3 karakteri gosteriyolar ve 3 nude sevdim
İşte anime... [Spoileri gör..]
İşte animenin mantıkı çok iyi gerçekten iyi olan ama onu kötü görün insanlara karşı kendini savunma ve seni seven 1-2 insanın olması çok iyi anime