23 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
bu kalkancı elemanın yerinde olsam kimseye yardım flan etmezdim kendi şeylerinde boğulsunlar çok sinir ettiler beni
bu ana karakter ne ezik awq o kadar zorbalığa uğruyor bişey yapmıyor öl artık ,
rapahlia mı neyfi la ismi lafı soktu mızrak kahramana haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dedim ana kötüye dönüşecek kekşe öyle olsaydı. Düşünsenize orda kontrolünü kaybedip hüçleniyo ve bütün kahramanları öldürüyo
O zaman tüm halk ondan nefret eder hikaye azalıcağı için daha az hatta 12 bölüm olur anime .. sadece o kızı tecavüz edip öldürse (redo of healer gibi... [Devamını gör..]
O zaman tüm halk ondan nefret eder hikaye azalıcağı için daha az hatta 12 bölüm olur anime .. sadece o kızı tecavüz edip öldürse (redo of healer gibi)
Ne güzel olur
Sincap kızla evlenebilirim
o rakun değilmiydi...
Başta aşırı sinirlendim ama sonu çok güzeldi
Raphtaila canımsın
alayının topuğuna sıkın ay şey kafasına yani
bu bölümde sinirden titredim resmen ama bi baktım raphtalia.... kalbiiiimm