25 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
çok iyi anime ya
bu savaştıklarıdamı 4 kahraman eğer öyleyse 4.sü kim acaba
kimsenin bilmediyi süper anime önerin yalniz bakcam
Bana bu Animeyi önerenin Allah.... ❤️ Bit şey haric her şey müq dü, hep Narofomi (dgru yazmadım) God Mod açarken tutuyorlar knk izin ver savaşsın bit... [Devamını gör..]
Bana bu Animeyi önerenin Allah.... ❤️
Bit şey haric her şey müq dü, hep Narofomi (dgru yazmadım) God Mod açarken tutuyorlar knk izin ver savaşsın bitirsin sonra uyandır bi şeytani sanaş olmadı
Bitti la 1 günden 1,2saat fazla oldu sanırım gece başladık, gece bitirdik
21:10 orda öpüşüyolar
yok kanka bidaha baktım da belinden falan sarılıyor bildiğin öpüşüyolar öyle bi sarılma şekli yok
valla bi emin olamadım kimse garipsemiyor ana öpüştüler diye sarılıyo mular acaba ama naofuminin yanaklar kızarıyo
Hayır sarılıyorlar
harbi lan hiç farketmedim
Aynen ama dizilla ya geldiğinde izlicem ben
Bir iki güne 2. Sezon gelio
çok güzeldi bence 2. sezon da iyi olur umarım neyse naofumi içimde kaldı bi öpmedin kızı
kanka öpüşüyolar bence orda ya 21.20 da