13 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
olm neden kahramanları güçsüz olduğunu düşünen güçlü kişiler hep bu dünyayı korumak için sizi öldürmeliyiz diyor alerjkgsle wtf
kimseye güven kalmadı be
olum diğer kahramanlar ne yapıyor şaka mısınız
Oturup izliyorlardır bir köşede
ya bu kötü oldu :(
Diğer dünyanın insanları nasıl insan la canavarımsı yaratıklar anlamadım kim yii kim kötü de sonunu tahmin edebiliyorum orta yolu bulup iki dünayayıda... [Devamını gör..]
Diğer dünyanın insanları nasıl insan la canavarımsı yaratıklar anlamadım kim yii kim kötü de sonunu tahmin edebiliyorum orta yolu bulup iki dünayayıda kurtarıcaklar veya 2 dünyayı birleştiricekler bakalım hangisi olacak
ikiside olmazsa bizim elemanla hareminde ki kızları dünyanın sonuna bakarlar yukarıdan yıldızlar kayarken
ikiside olmazsa bruuhhh
çok iyi bölümdü
şu 3 aptal yerine keşke onlar olsaydı kahraman efso olurdu
Aha heyecanlandım
Hikaye daha da güzelleşdi
bunu yapmayın ya nie böyle oldu düşman oldular resmen