ben bir önceki bölümde neden doğru olanı yaptı dedim çünkü artık kendileri ne halt yiyorsa yesinler diye kalkan bunları bırakıp gider diye düşündüm ön... [Devamını gör..]
ben bir önceki bölümde neden doğru olanı yaptı dedim çünkü artık kendileri ne halt yiyorsa yesinler diye kalkan bunları bırakıp gider diye düşündüm önüne bakar diye yanı ama ölmeleri gerek.