13 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
ben bir önceki bölümde neden doğru olanı yaptı dedim çünkü artık kendileri ne halt yiyorsa yesinler diye kalkan bunları bırakıp gider diye düşündüm ön... [Devamını gör..]
ben bir önceki bölümde neden doğru olanı yaptı dedim çünkü artık kendileri ne halt yiyorsa yesinler diye kalkan bunları bırakıp gider diye düşündüm önüne bakar diye yanı ama ölmeleri gerek.
kraliçenin özel bi fetişi var lkrghs
Gece saat 3:30 hala yatmıyorum çunku baya sarıyor hele önceki bölüm of efsaneydi
8:57 3 saatir gülüyorum OPĞKMASDOPĞKASDği,ASĞÜD
demirci:yavaş lan kaçtane alıyon
bitmesini istemiyomm
hee pardon ben bunu aot zannettim yanlış yorum
bende yok ve üşeniyom manga okumaya
Demirci dayıya yazık ya süsksüsksğsjwğwjwpejwpjww
Demirci dayıya bitiyorum
son sahleri izleyin
şu kılıç fln aldıkları amcanın tepkisi çok iyi