16 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
çıtırın instası (kraliçe) bilen varsa yazsın
Bulduysan atsana :d
Ya keşke h... [Spoileri gör..]
Ya keşke hep birlik olsalar çok iyiler birlikte
AŞIRI İYİYDİ
5 bölüm kaldı
kraliçe de fena çıktı ha
ben daha yaşlı biri sanmıştım
kraliçemin de maşallahı var o füzeler ne öyle
şu bölümü arada açıp bidaha izliyorum.
ayn ben de anime genel olarak çok iyi
Kalkanlı şeytanmış melek o salaklar