ben bu kızı çok sevdim ya çok tatlı görünce pozitif insanı gülümsetiyor bizim ana kahraman da yumuşuyacaktır zamanla hala o ihaneti unutamadı adam ama... [Devamını gör..]
ben bu kızı çok sevdim ya çok tatlı görünce pozitif insanı gülümsetiyor bizim ana kahraman da yumuşuyacaktır zamanla hala o ihaneti unutamadı adam ama güzel karakter gelişimi geçirdi şuanlık
Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama daha güzeli arkadaşım moriyonisle izledik :DDDD Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama... [Devamını gör..]
Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama daha güzeli arkadaşım moriyonisle izledik :DDDD
Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama daha güzeli arkadaşım moriyonisle izledik :DDDD
Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama daha güzeli arkadaşım moriyonisle izledik :DDDD