19 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
ben bu kızı çok sevdim ya çok tatlı görünce pozitif insanı gülümsetiyor bizim ana kahraman da yumuşuyacaktır zamanla hala o ihaneti unutamadı adam ama... [Devamını gör..]
ben bu kızı çok sevdim ya çok tatlı görünce pozitif insanı gülümsetiyor bizim ana kahraman da yumuşuyacaktır zamanla hala o ihaneti unutamadı adam ama güzel karakter gelişimi geçirdi şuanlık
Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama daha güzeli arkadaşım moriyonisle izledik :DDDD
Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama daha güzeli arkadaşım moriyonisle izledik :DDDD Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama... [Devamını gör..]
Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama daha güzeli arkadaşım moriyonisle izledik :DDDD

Güzel animeymiş bayağı ya rode of healer gibi ama daha güzeli arkadaşım moriyonisle izledik :DDDD
oglum sen iyi misin
Çok güzel di
Uzun zaman sonra beni bu kadar etqiliyecek birşeyler izdemi neredeyse gözlerim yaşardı🥹🥹
Anlamadığım birşey var geçen bölüm bir evrene ışınlanıp nasıl bu kadar sakin kalabildiler
diğerlerine bu dünya tanıdık geliyordu ya ztn sadece kalkanlı kahraman bilmiyordu
Acayip iyi anime huğaaa sincap kız çok tatlı huğğaaa
Çok tatlı bir bölümdü
Anime her defa izlediğimde sarıyo