19 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
ben mızrak kahramanını hiç sevmedim kılıç iyiydi keşke o kalsaydı
Her bölüm bende mi kitleniyor bitek ya
Kimse şunu sormuyor mu beyin yıkayabiliyorsa neden kralın veya o kırmızı saçlı prensesi ya da kahramanların beynini yıkamasın yani ben bu kadar aptal ... [Devamını gör..]
Kimse şunu sormuyor mu beyin yıkayabiliyorsa neden kralın veya o kırmızı saçlı prensesi ya da kahramanların beynini yıkamasın yani ben bu kadar aptal bir anime karakteri ve hikaye görmedim. Anime kötü değil ama kurgusu sıkıntı.
............. [Spoileri gör..]
......................papa da bir şey oldugu belliydi
Naofumi çekmediğin kalmadı be
Lan bu moruq ne alaka
ne diyon la moruq
motayasu şu ana kadar izlediğim en salak anime karakteri
Evt ya çok saf ya da mal
kötü karakter olduğu için değil çok kolay manipüle ediliyor ona sinir oluyorum
Ondan daha da kötüleri var bu ne ki
sonu çok fenaydı (•_•)
14.02 Motoyasu o kadar salak ki ağlayacağım