8 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Anam kim çıksa bir bokluk beraberinde geliyor
senin dediğin her şeye katılıom
........ -3 İQ
Lan oha oha noluyor
......keşk... [Spoileri gör..]
......keşke ejderhadan parça almasaydı ya bence bir şey çıkabilir oradan
Keşke keel büyüse çok yakışıklı olur
8 yanıtı görüntüle
fito da çıtır çıtır