20 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
ağlamaktan bitap düşücem yeter neler çekmiş yavrucağım bide arkadaşına da çok üzüldüm
4.Sezon için tekrar başladım şunu anladım bu anime o kadar iyi değilmiş. Karakter ve hikaye bazında iyi yani face bir görüntü çizeceğim derken yaratık... [Devamını gör..]
4.Sezon için tekrar başladım şunu anladım bu anime o kadar iyi değilmiş. Karakter ve hikaye bazında iyi yani face bir görüntü çizeceğim derken yaratıktan farkı olmayanlara bile normal şekilde davranılıyor. Utanmasalar öpecekler falan bir de ödüllendirecekler. Ben demiyorum adaleti kendin sağla ve katliam yap ama fena çelişiyormuş.
beyler dizi nası gitcek hiç bi fikrim yok 4. sezonda çıktı
nasıl bir bölümdür bu gözümde yaş kalmadı
22.03 is that a SUPRAAAAAAAAAAAAA
Ah be kıza üzüldüm..(
Raphtalia üzümlü kekim
6:45 arkadaki çocuğun saçı çok güzel lan
naofumi hep içimden öpsene kızı dedim lanet adam öpsene jnskdjljblalkn