abi simdi ben özümde normancıyım ama ray ve emmacılar da haklı herkesin haklı olmak için belli bir sebebi var aot da da öyleydi erenciydim ama diğerle... [Devamını gör..]
abi simdi ben özümde normancıyım ama ray ve emmacılar da haklı herkesin haklı olmak için belli bir sebebi var aot da da öyleydi erenciydim ama diğerlerinide haklı buluyordum
Evet iblislere üzüldüm ama Narman İn yaptığını haklı buluyorum. Emma hep duygusal davrandı ve bu duygusallığı ara sıra canımı sıkmadı değil. Böyle bir... [Devamını gör..]
Evet iblislere üzüldüm ama Narman İn yaptığını haklı buluyorum. Emma hep duygusal davrandı ve bu duygusallığı ara sıra canımı sıkmadı değil. Böyle bir durumda mantıklı davranmak gerek