154 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Elariz böyük qardaşımızdı var hər yerdə hörməti🖤
abi anlıyomsizi merhametlisiniz ama bence norman haklı ya
acidim la iblislere
Ray abim adamsınn
Norman yapman gerekeni yaptın
opta norman geri gelmiş
ben normanı hayla seviyorum
abi simdi ben özümde normancıyım ama ray ve emmacılar da haklı herkesin haklı olmak için belli bir sebebi var aot da da öyleydi erenciydim ama diğerle... [Devamını gör..]
abi simdi ben özümde normancıyım ama ray ve emmacılar da haklı herkesin haklı olmak için belli bir sebebi var aot da da öyleydi erenciydim ama diğerlerinide haklı buluyordum
Evet iblislere üzüldüm ama Narman İn yaptığını haklı buluyorum. Emma hep duygusal davrandı ve bu duygusallığı ara sıra canımı sıkmadı değil. Böyle bir... [Devamını gör..]
Evet iblislere üzüldüm ama Narman İn yaptığını haklı buluyorum. Emma hep duygusal davrandı ve bu duygusallığı ara sıra canımı sıkmadı değil. Böyle bir durumda mantıklı davranmak gerek
üzüldüm iblislere ya