169 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
emma su katılmamış bi mal
bu salaklar şimdi iblis'leride öldürmezler
off sıktı ya bu bölüm
niye bu kadar boş bu bölüm
niye bu kadar boş bu bölüm
Bana göre Norman haklı ama Emmanin da haklilik payi var pembeli kızı sevmiyorum fakat yaşadığı şeyler normal değil ve onlari yapan da iblisler diğer a... [Devamını gör..]
Bana göre Norman haklı ama Emmanin da haklilik payi var pembeli kızı sevmiyorum fakat yaşadığı şeyler normal değil ve onlari yapan da iblisler diğer arkadaşlarını da bunu yapan onlar, onlar insanları bir hayvandan daha aşağıda görüyor Normanin dediği gibi birisine en sevdiği yemeği yeme dediğinde o tamam deyip bırakmaz devam eder
cenazeme h... [Spoileri gör..]
cenazeme hepinizi bekliyorum çünkü şu an norman ölüyor
emma boşu kes knk
Normana ne yapmışlar ne gıcık olmuş bı de saçları kahvepembe olan kıza gıcık oldm
of sarmadı bu bölüm ya neyse finale yaklaştım bırakamam şimdi