Bana göre Norman haklı ama Emmanin da haklilik payi var pembeli kızı sevmiyorum fakat yaşadığı şeyler normal değil ve onlari yapan da iblisler diğer a... [Devamını gör..]
Bana göre Norman haklı ama Emmanin da haklilik payi var pembeli kızı sevmiyorum fakat yaşadığı şeyler normal değil ve onlari yapan da iblisler diğer arkadaşlarını da bunu yapan onlar, onlar insanları bir hayvandan daha aşağıda görüyor Normanin dediği gibi birisine en sevdiği yemeği yeme dediğinde o tamam deyip bırakmaz devam eder