her şey çok güzel fakat norman çok soğuk ve uzak hiç samimi değil ray baştan beri fovorimdi tabi ama bilmiyorum inş en iyisi olur izliyip görücez hep ... [Devamını gör..]
her şey çok güzel fakat norman çok soğuk ve uzak hiç samimi değil ray baştan beri fovorimdi tabi ama bilmiyorum inş en iyisi olur izliyip görücez hep birlikte