70 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
lan diğer bölümleri izlemeye gerek yokmış
Yorumlarda uyaran arkadaşlara teşekkürler geçiyorum bu bölümü
Arkadaşlar bu ova bölümü 5.5. 6.bölüm bu sitede yok. 6.bölümü başka bir yerde izleyi öğle gelin
bi sıkıntı oldu içimde lna normanın gelmesine sevinemedim nedense
her şey çok güzel fakat norman çok soğuk ve uzak hiç samimi değil ray baştan beri fovorimdi tabi ama bilmiyorum inş en iyisi olur izliyip görücez hep ... [Devamını gör..]
her şey çok güzel fakat norman çok soğuk ve uzak hiç samimi değil ray baştan beri fovorimdi tabi ama bilmiyorum inş en iyisi olur izliyip görücez hep birlikte
norman fav karakterimdi niye bu kadar soğuk ve cani yapmislar uzuldum
çatlicam şimdi
bu ova isterseniz geçin
sanırım bu sitede yok 6. bölüm
arkadaşlar bu bölüm aslında 5.5 yani 6. bölüm değil
hayir her yerde 6. bolum diye geciyo baktim