106 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
senden bek... [Spoileri gör..]
senden beklenmezdi Isabella
isabella ne yaşıyon? onlar seni yem verebilirdi. çocuklar zeki ve zaten 1 ana karakter öldü. mal mısın? bir daha ölmezler. bir çocuklara bak bir sana!... [Devamını gör..]
isabella ne yaşıyon? onlar seni yem verebilirdi. çocuklar zeki ve zaten 1 ana karakter öldü. mal mısın? bir daha ölmezler. bir çocuklara bak bir sana!
norman ölmedi canım
müq müq izleyinnn
Isabella g3ber de kurtulalım
Of şu İsabella ölse de kurtulsak
Her şeyin ... [Spoileri gör..]
Her şeyin güzel gitmesini beklemiyorduk zaten
böyle olcağı belliydi ya neden her şey mükemmel gitmiyo neden bi yerde patlıyo
çüşşş çoki gidiyo
cok pis sardi napcam arkadaşlar ?❤