136 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
lan orda n... [Spoileri gör..]
lan orda ne varr
15.04 çocu... [Spoileri gör..]
15.04 çocuktan ilk başta korktum sonra çok tatlı dedim
lan iblisl... [Spoileri gör..]
lan iblisler iki yüzlüymüş ben dedi iyiler dedim iiki yüzlü çıktılar ya
Olm bişile... [Spoileri gör..]
Olm bişiler olacak hissediyorum ağağağağağ
++++ Here ... [Spoileri gör..]
++++ Here we go again..
Her şeyin iyi ilerlemesi garipti zaten
Her şeyin ... [Spoileri gör..]
Her şeyin bir mükemmel olması zaten kötüye işaret Allah bilir yine ne olacak
Bişey fazla mükemmelse bir bokluk illaki vardır
Çok iyi bir bölümdü
Olum hiç k... [Spoileri gör..]
Olum hiç kötü çıkıcaklarını düşünmemiştim