109 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
14.08 ray in gülümsemesi çok tatlıydı dkenbegsuxjevg
ona nasıl kıydın emma'm ya
Bu iblisle... [Spoileri gör..]
Bu iblisler gereksiz bi şekilde iyi umarım ölmezler
Vay inançlı iblis ha
10.00 nedense o kızı norman sandım bi an
of bende Allah kahretmesin
O beyaz saçlı çocuk normanı andırıyo ağlicm
Norman yiğidim nerde
Vayyy inan... [Spoileri gör..]
Vayyy inançlı iblisler demon slayerdekiler de öyle olsaydı keşke
Hadi Norman'ı gösterin bize nerde benim çocuğum