Çok iyiydi ya ama aklımda hep ilk sezon normanın emmayı sevdiğini söylediği vardı tabikide bi aileler ve o üçlü arasında güçlü bi bağ var ama ben yine... [Devamını gör..]
Çok iyiydi ya ama aklımda hep ilk sezon normanın emmayı sevdiğini söylediği vardı tabikide bi aileler ve o üçlü arasında güçlü bi bağ var ama ben yinede son bölümlerde bi Norman Emma çifti görmek isterdim 🥲