229 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Ağlamaktan felak oldum şuan çok güzeldi
Çok güzeldii:)



Ağlamıyorum gözüme emmanın saçı girdi
Uzun zamandır anime izlemiyordum ve anime izlemeye tekrar bu bölümle başladım kim ne derse desin en sevdiğim anime bu
Sonunu boy... [Spoileri gör..]
Sonunu boyle beklemiyordum daha detayli bekliyordum ama olsun genede guzeldi
Çoğu kişi beğenmemiş ama ben çok begendim bence gayet güzeldi
Bu bölüm b*k gibiydi aga
Çok iyiydi ya ama aklımda hep ilk sezon normanın emmayı sevdiğini söylediği vardı tabikide bi aileler ve o üçlü arasında güçlü bi bağ var ama ben yine... [Devamını gör..]
Çok iyiydi ya ama aklımda hep ilk sezon normanın emmayı sevdiğini söylediği vardı tabikide bi aileler ve o üçlü arasında güçlü bi bağ var ama ben yinede son bölümlerde bi Norman Emma çifti görmek isterdim 🥲
Mha daki shipler gerçekten kötü sadece 1 tanesini beğeniyorum diğerleri gerçekten çok saçma
ds ve mha fandomunda gördüğüm shipler hariç gördüğüm en saçma shipti
ben gay değilim ama emma'ya aşığım
çok güzeldi niye bitti ağlıycam ayrıca 3 bölüm falan önce yapsalar olmuyomuydu izlerdik ne güzel ;(