82 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
hayatımın ... [Spoileri gör..]
hayatımın en güzel ters köşesi falan olabilirsin İsabella
Oha lan isabella o nasıl hareket resmen ters köşe
Ayy mutlul... [Spoileri gör..]
Ayy mutluluktan aglicam cokk iyiydi isabella da ayri bi seydi muqq
Çooook iyi... [Spoileri gör..]
Çooook iyiydi çiftliği bitirdiler resmen ve isabella adamsın gerçekten ya çok iyiydi
Abi bu isa... [Spoileri gör..]
Abi bu isabellaya karşı ne kadar hakaretde bulunsamda ekrana çıktığı her bölümde bi taraf değişeceğini hissediyordum tahmin etmiştim böyle bi ters köşe yapacağını
sesden dolayı sesi full kısıp izledim ve emmayı cidden seviyorum herkeze umut oluyo nedense tanjiroya benzetiyorum biraz onu
Offf yicem bunları
Evt biraz ... [Spoileri gör..]
Evt biraz fazla yorum oldu kb ama ldlkskd bölüm efsaneydi iblisler de bundan memnun değilmiş demek o kadar kötü değillermiş sadece yaşamak için insan eti yiyorlarmış hep soyluların suçu yani
Başka bir yerden izleyip geldim arada böyle hatalar olur sizden vazgeçmem dizilla ekibi