Abi bu isabellaya karşı ne kadar hakaretde bulunsamda ekrana çıktığı her bölümde bi taraf değişeceğini hissediyordum tahmin etmiştim böyle bi ters köşe yapacağını
Evt biraz fazla yorum oldu kb ama ldlkskd bölüm efsaneydi iblisler de bundan memnun değilmiş demek o kadar kötü değillermiş sadece yaşamak için insan eti yiyorlarmış hep soyluların suçu yani