165 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Norman öldü mü gerçekten hayır ama buna inanmak istemiyorum çok zekiydi o her şeyi planlanmıştı kaçmaları için
norman opta yok ölmüş lanet olsun
18:10 unde... [Spoileri gör..]
18:10 undertale
Benziyor da çiçekler mavi olsa tam olurdu
ben o kıza güveniyorum bitişten dolayı :b
Kendimiz yemek için
Ha bu arada bu ray bana aşırı sasuke vibeı veriyo
aynen mbtileri falan aynı zaten
Noluyo olm ben anlamaıyo
hadi Hayırlısı
ay noluyo noluyo
yaklamaca oynamakmı neh