162 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
9.50 üzüldüm lan kadına
böyle iş mi olur

annelerini... [Spoileri gör..]
annelerini öldürmek istiyorum emmaya kimse zarar veremez >:(
Yok artıkk
Şuana kadar o kadar anime izledim ama isabella kadar nefret ettiğim hiçbir karakter olmadi. Umarım sonu iyi biter animenin ve geberir bu isabella.
ya norman ... [Spoileri gör..]
ya norman gönderilmesin
of bu bölüm felaketti ya
ah ısabella o yüzün, melke görünümle şeytensın yemin ediyorum
Bu kadar u... [Spoileri gör..]
Bu kadar uzun süre bekleyene kadar keşifi önceden yapacaklarmıştı şimdi Emma nun dizi de iyileşmez herşey bka sardı