150 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Abi ray bir iyi gibi geliyor arkadaşlarını kurtarmaya çalışıyor gibi görünüyor bir de kötü gibi geliyor en sonunda ihanet ederse çok üzülürüm valla fa... [Devamını gör..]
Abi ray bir iyi gibi geliyor arkadaşlarını kurtarmaya çalışıyor gibi görünüyor bir de kötü gibi geliyor en sonunda ihanet ederse çok üzülürüm valla favori karakterlerimden biri
7. izleyişim falan ama sarıyor
7. izleyişim falan ama sarıyor
7. izleyiş... [Spoileri gör..]
7. izleyişim falan ama sarıyooo
saat 01.30 rahibe yapma bak ruyama gircen yakinda ayip
don bak sabrediyorum taam kolay degil ama lütfen olgun düşün cıldırcam bide emmaya diyordum düşünse hepberaber kaçamıcaklarını anlar diye ama don kr... [Devamını gör..]
don bak sabrediyorum taam kolay degil ama lütfen olgun düşün cıldırcam
bide emmaya diyordum düşünse hepberaber kaçamıcaklarını anlar diye ama don kriz geçirmem ins düşünsenize bide sonda don yüzünden emma ray norman gg oluyprmuş
yaa don a da üzüldüm simdi
Ya abi ray... [Spoileri gör..]
Ya abi rayin derdi ne
Kimse rahibe krone'yi sevmemiş ama korkutucu olsada iyi biri gibi sanki. Isabella'dan daha iyi hem çocuklar onu kullanabilir belki anne olmak istiyord... [Devamını gör..]
Kimse rahibe krone'yi sevmemiş ama korkutucu olsada iyi biri gibi sanki. Isabella'dan daha iyi hem çocuklar onu kullanabilir belki anne olmak istiyordu çünkü. Isabella'nın da düşmanı.
eleman deli la
şu sister dedikleri annelerinden daha korkunç hahxahs