Abi ray bir iyi gibi geliyor arkadaşlarını kurtarmaya çalışıyor gibi görünüyor bir de kötü gibi geliyor en sonunda ihanet ederse çok üzülürüm valla fa... [Devamını gör..]
Abi ray bir iyi gibi geliyor arkadaşlarını kurtarmaya çalışıyor gibi görünüyor bir de kötü gibi geliyor en sonunda ihanet ederse çok üzülürüm valla favori karakterlerimden biri
don bak sabrediyorum taam kolay degil ama lütfen olgun düşün cıldırcam bide emmaya diyordum düşünse hepberaber kaçamıcaklarını anlar diye ama don kr... [Devamını gör..]
don bak sabrediyorum taam kolay degil ama lütfen olgun düşün cıldırcam bide emmaya diyordum düşünse hepberaber kaçamıcaklarını anlar diye ama don kriz geçirmem ins düşünsenize bide sonda don yüzünden emma ray norman gg oluyprmuş
Kimse rahibe krone'yi sevmemiş ama korkutucu olsada iyi biri gibi sanki. Isabella'dan daha iyi hem çocuklar onu kullanabilir belki anne olmak istiyord... [Devamını gör..]
Kimse rahibe krone'yi sevmemiş ama korkutucu olsada iyi biri gibi sanki. Isabella'dan daha iyi hem çocuklar onu kullanabilir belki anne olmak istiyordu çünkü. Isabella'nın da düşmanı.
bide emmaya diyordum düşünse hepberaber kaçamıcaklarını anlar diye ama don kriz geçirmem ins düşünsenize bide sonda don yüzünden emma ray norman gg oluyprmuş