144 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
rayin seslendiricisi killuanınkiyle aynı mı?çok benziyorda
Evet ikisinin de sesi aynı gibi
37 kisi ka... [Spoileri gör..]
37 kisi kacarken cogu ölücek ama ya..
Bana da öyle geliyor seraph of the end de de öyle oluyor
fazla alta inmeyin spoiler var
uyarıdan sonrada var
Emma balım 37 tane bebeyi oradan nasıl çıkartacaksınız acabaa ya 😂🤔
Ee 37 kişi Nası kaçmayı planlıyorlar ya ikisini de oldurucekler ya da olucekler
Bir düşman... [Spoileri gör..]
Bir düşman daha eklendi hadi bakalım 😔
norman askım ya
11 yaşında olmalarına rağmen Ray baya gerçekçi ve olgun düşünüyor sevdim o karakteri
emmayı sevemedim sevmak istiyorum ama ilk bölümlerde kendini beğenen sasuke gibi olmuş hiç ısınamadım
ben sevmiyom sadece
bunu diyen yiğitin ppsi
saskeme laf yok
aldınız belayı bu yeni karı kaslı maslı geldi gözüme şimdi