228 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
şahsen norman'ın şaka diyip çıkmasını bekliyordum
Öldüğüne inanmıyorum norman
norman iki gözümün çiçeği nerdesin
ray Isabel... [Spoileri gör..]
ray Isabella'nın çocuğu mu yaaağ
Isabella'ya hep kötü yaklaştım ama...
isabella sevilcek karı
İsabellayi başından beri seviyom
Çok iyi bi... [Spoileri gör..]
Çok iyi bitti ya ama ben Normanın öldğüne inanmak istemiyorum
Ah be ısabella üzüldüm ama yinede seni pek sevmiyom ksjbjksb
8 yanıtı görüntüle
Aşırı güze... [Spoileri gör..]
Aşırı güzel bölümdü ama emma ve ray konuşurlarken gidin artık diye diye boğazım ağrıdı isabella gelince emmayı yakalayacak diye de korktum baya gerilimliydi. Ray'in isabella nin çocuğu çıkacağı hiç aklıma gelmezdi şok oldum. İzlediğime deydi kesinlikle harika ^-^