Aşırı güzel bölümdü ama emma ve ray konuşurlarken gidin artık diye diye boğazım ağrıdı isabella gelince emmayı yakalayacak diye de korktum baya gerilimliydi. Ray'in isabella nin çocuğu çıkacağı hiç aklıma gelmezdi şok oldum. İzlediğime deydi kesinlikle harika ^-^