170 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Abiiiiiiii... [Spoileri gör..]
Abiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ben ray öldü sandım yaşıyor xkdnwghzjsbwchsj
ah norman emmalı kekim yaşıyon demi :'(
Bence yaşıyor çünkü onun tam öldüğünü görmedik ya da canavarla karşılaştığını sadece bir odaya götürüldü ve bence onu orada tutacaklar ya da o tarz bi... [Devamını gör..]
Bence yaşıyor çünkü onun tam öldüğünü görmedik ya da canavarla karşılaştığını sadece bir odaya götürüldü ve bence onu orada tutacaklar ya da o tarz bir şey olacak
Kötü bir y... [Spoileri gör..]
Kötü bir yola gidiyor muhtemelen bu dizi
Phil nie orda la SGEZEUEHEHDFTE
Bak bu çoc... [Spoileri gör..]
Bak bu çocuğu almaya geri dönerler şimdi de
Niye bu kadar akıllısınız ya ray hele maşallahı var herşeyi düşünmüş mükemmeller tek kelimeyle.
ANNE OLMAK... [Spoileri gör..]
ANNE OLMAK İÇİN ÇOCUK DOĞUR FALAN DİYODU ISABELLA EMMAYA YA PHİLL ISABELLENIN ÖZ ÇOCUĞUYSA
ABİ ANNE O... [Spoileri gör..]
ABİ ANNE OLMAK İÇİN COCUK DOĞUR FALAN DİODU EMMAYA ISABELLA YA BU PHILL ONUN COCUYSA O EDENLE KALDIYDA ÖZ COCUĞU YANI
bu bölüm aşırı iyiydi
lan evin i... [Spoileri gör..]
lan evin içindeki minik bebekler nerde