The Promised Neverland

IMDb: 8.2
The Promised Neverland

Emma, Norman, Ray ve diğer "kardeş"ler; dış dünyayla irtibatları olmadan, tecrit edilmiş bir yetimhanede kalıyorlardır. Koruyucu ailelere evlatlık verilene kadar, anne diye hitap ettikleri bakıcıları İsabella'nın gözetimi altında, mutlu mesut bir yaşantı sürdürmektedirler. Onlara dayatılan tek kuralsa, yetimhanenin sınırlarının dışına asla çıkmamaktır. Fakat bir gün, bu çocuklar gerçekliğin acımasızlığını öğrenmek durumunda kalır...

# Diğer Ad :
Yapım Yılı : 2019
Tür : Aksiyon,Animasyon,Macera
156 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
İLK SEZON BİTİRİN SONRA GİDİN MANGASINI OKUYUN 2. SEZONA GEÇMEYİN!!!! AŞIRI DERECEDE ÖZENİLMEMİŞ YARIM Bİ SEZON MANGASI MÜKEMMEL SABAHA KADAR MANGASI ... [Devamını gör..]
İLK SEZON BİTİRİN SONRA GİDİN MANGASINI OKUYUN 2. SEZONA GEÇMEYİN!!!! AŞIRI DERECEDE ÖZENİLMEMİŞ YARIM Bİ SEZON MANGASI MÜKEMMEL SABAHA KADAR MANGASI HAKKINDA KONUŞABİLİRİM KAÇ KERE BİTİRDİM SAYAMADIM BAŞYAPIT
güzel bir anime sonu dışında
Fikir ve işleyiş çok iyi de ikinci sezonda batirmislar mangaya geçin ilk sezondan sonra
keşke hafızamı kaybedip yine izleyebilsem
Dört dörtlük bir anime pavorilerimden biri
Cidden çok iyi ama animede manga ya göre çokça yeri atlamışlar manga ya göre ilerleselerdi çok daha güzel olabilirdi
Ciddi anlamda izleyeli 3 yıl olmuştur ama halla izleyebilirim aşşırı sarıyo
Ray'in ann... [Spoileri gör..]
Ray'in annesinin ninnisini söylediği yerde koptum ben
Gerçekten mükemmeldi o sahne
İlk animem...
ilk mangam buydu bee
Aşırı iyi keşke 2. Sezonuda detaylı olsaydı biraz boş birakmislar🥺 ilk sezon aşırı aşırı aşırı iyiydi MUKEMMEL izleyin kesinlikle izle yin ... [Devamını gör..]
Aşırı iyi keşke 2. Sezonuda detaylı olsaydı biraz boş birakmislar🥺 ilk sezon aşırı aşırı aşırı iyiydi MUKEMMEL izleyin kesinlikle izle yin