ben olsam kendimi şeytn kral olarak kanıtlamaya çalımaz biraz akışına yaşardım ya hatta şeytan kral ben değilim faln derdim bir süre eğlenceli olurdu... [Devamını gör..]
ben olsam kendimi şeytn kral olarak kanıtlamaya çalımaz biraz akışına yaşardım ya hatta şeytan kral ben değilim faln derdim bir süre eğlenceli olurdu