88 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Cok iyi bölümdü dizinin karanlık teması vibeı cok iyi
Şu kıza biraz iyi davranın la
Ah Nell benim üzümlü kekim...
Siyahi lobisi her yerde
Hayatımda izlediğim en iyi diziler içinde ilk ucte
agzim acik kaldi bu nasi bi dizi
Bu arada N... [Spoileri gör..]
Bu arada Nell çok güçlü bir karakter. Geçen bölümde Luke kendisine kimsenin inanmadığını ve o şeylerden kaçmak için bağımlı olduğunu söylemişti. Aynı şekilde Nell’e de kimse inanmıyor (hatta ölmeden önce herkes ona inandığını söylediğinde mutlu oluyor.) ve yine diğerlerine inanan tek kişi de o. Yine de bir şeylerden kaçmak yerine üzerine gitmiş, tabi yine içine çekildi olayların ve sonu ölümüyle sonuçlandı ama yine de sonuna kadar giden tek o oldu
Bence her ... [Spoileri gör..]
Bence her şey Nell ile başlıyor. Her şeyin kilit noktası onun öldüğü gece. Diğer kardeşlerin hikayesi her seferinde onun ölümüne kadar ilerliyor ve onların hayatındaki paranormal olaylara odaklanılıyor bölümlerde. Nell Steve’e inanmıyorsan neden yazıyorsun diyor ve Theo ya bir şekilde gördüklerini göstermeye çalışıyor ölmeden önce. Tüm kardeşlerine bir şekilde ulaşmayı deniyor ve son gece eve girmeden önce babasını arıyor. Tüm kardeşlerin babayla problemi olduğuna göre Nell’in babasını araması biraz tuhaf, ve söylediği şey; boynu eğri kadın geri döndü. Yani aslında bir bir hepsini uyarıyor, babasına sen ne kadar bize olanları anlatmasan da onlar bizim peşimizi bırakmıyor demeye çalışıyor. Aynı şekilde kardeşlerine de kaçamayacaklarını bir şekilde gösteren de yine onun ölümü oldu. Şimdi bence sonraki bölümlerde herkes biraz daha olayların içine girip bir şeyleri irdeleyebilir ya da en azından bence dizinin geçilmesi gereken ilk eşiği burasıydı. İlk bölümden beri ön planda olmasına rağmen hikayesinin tüm kardeşlerden sonra verilmesinin de nedeni bence bu
Bu kullanıcının hesabı banlanmıştır
BU NASIL BİR PARADOKS