Üç yıl önce izlediğimde beni baya etkilemişti, şimdi ikinci kez izliyorum. Kurgu çok iyi kesinlikle tavsiye ederim. Finali bozmamış nadir güzel dizile... [Devamını gör..]
Üç yıl önce izlediğimde beni baya etkilemişti, şimdi ikinci kez izliyorum. Kurgu çok iyi kesinlikle tavsiye ederim. Finali bozmamış nadir güzel dizilerden biri. Gece rüyasına girenlere ve karanlıktan korkanlara pek önermem ;)