210 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Evin babasına neden o lensleri taktınız dostum!!
Üç yıl önce izlediğimde beni baya etkilemişti, şimdi ikinci kez izliyorum. Kurgu çok iyi kesinlikle tavsiye ederim. Finali bozmamış nadir güzel dizile... [Devamını gör..]
Üç yıl önce izlediğimde beni baya etkilemişti, şimdi ikinci kez izliyorum. Kurgu çok iyi kesinlikle tavsiye ederim. Finali bozmamış nadir güzel dizilerden biri. Gece rüyasına girenlere ve karanlıktan korkanlara pek önermem ;)
Steve senin ben...
Dizinin havasını sevdim, umarım şöyle şok edecek bir finali vardır.9/1/25
korkmadım sadece bir iki yerde gerildim onun disinda sarıyo nolucak diye merak ettiriyo gece acilip izlenir
02.08.23 başlangıç.
Canım korku isteyince sar baştan
dizi kaldırıldı sanırım yok çünkü
Hayvan gibi korkacağımı bildiğim halde yine de başlıyorum
Bu bir işaret mi?
Bu kullanıcının hesabı banlanmıştır