2 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Bu arada s... [Spoileri gör..]
Bu arada söylemeden edemeyeceğim Sasha Williams Walking Dead de part part çekiliyordu da ana karakter olarak başrolü bu çaylağa vermek cidden hata olmuş. Ne diyelim, belki yazın; aldığı paranın hakkını vermek için ağlamak yerine rolünü duyguyla yapması gerektiğini anlayabilir.
Sasha Will... [Spoileri gör..]
Sasha Williams; S.Martin-Green 'in The Walking Dead de canlandırdığı karakterin adı, aslında ;)
sasha wilams değil ki ana karakter Sonequa Martin-Green, aslında
yeni sezonunun gelmesini heyecanla bekliyorum. Güzel bir final olmuş