60 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Ah Dexter ahhh
Harrisonka... [Spoileri gör..]
Harrisonkanka yeter babanı vuran sensin onca seye ragmen dexter popişni kurtarıyor birde gelip afra tafra yapıyorsub agızına yapıstırırım birtanr mal velet
harrison t... [Spoileri gör..]
harrison tribini sqecem yeter lan
Neden herkes iphone kulanıyor
Arkadaşlar normal Dexter:2006 dizisini izlemeyip burda tantana yapmayın dexter:2006 yı izlerseniz harrisonun niye böyle yaptığını anlarsınız
Zaten 8 sezonu bilip izlemeyen direk gelip bunu izleyenlerin beynini seveyim
Harrison git artık senin yüzünden film kötüleşiyor ya kendini düzelt yada git
Dexter bir taşla iki kuş vurdu. Pratik zekasına ve adalet anlayışına bayılıyorum. Hep devam etsin hiç bitmesin canım dizimmm
Harrisonu bende sevmedim ama o da haklı babanız sizi terk edip kendine öldü süsü verse ve 10 sene sonra ölmediğini sadece sizi terk ettiğini öğrenseni... [Devamını gör..]
Harrisonu bende sevmedim ama o da haklı babanız sizi terk edip kendine öldü süsü verse ve 10 sene sonra ölmediğini sadece sizi terk ettiğini öğrenseniz ne yapardınız üstüne bir de bu adamın katil olduğunu öğreniyorsunuz,gelelim Angele abi artık bi sal gelmişsin 64 yaşına hala dexter peşindesin bi bırak,Michael C. Hal 54 yaşına gelmiş dizidede 50 falandır tahmini,zaman ne kadar çabuk geçmiş ne kadarda yaşlanmışız,dizi tv de yayınlandığında liseye gidiyordum şimdi 30 yaşına geldik hey gidi günler :D
Lan Dexterın ıq su tıpkı ilk sezonlardaki gibi lannn süper özlemişim yalan yok
harrison geber valla bunalttın bizi