227 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Arkadassak... [Spoileri gör..]
Arkadassaklar su geber lan meselesi ne tekrar tekrar izledim öyle bi sahne yok bir sürü 'Geber lan dediği yerde patladım' gibi yorum gordum
Benim canım arkadassim kem yazmis oyle bir sey ben gormedim
Artık o ka... [Spoileri gör..]
Artık o kadar öldürme gördüm ki normal buluyorum 😅 yanj N ye tebrik ederim kim olduğunu buldu ama birşeyler atlıyor bence kira yı fazla hafife alıyor gibime geldi...
Para sonrası nasıl da ölü kediyi yedi ama kira kitlesi
animedeki neredyse herkesi seviyorum (en azından nefret etmiyorum) ama umarım hepsi sonda ölür
Viedo kaldırılmış:(
Near'den de nefret ediyorum Mello'dan da nefret ediyorum Aizawa'dan da nefret ediyorum topunuz geberin inşallah Near ölmese de olur da gıcık oluyorum... [Devamını gör..]
Near'den de nefret ediyorum Mello'dan da nefret ediyorum Aizawa'dan da nefret ediyorum topunuz geberin inşallah
Near ölmese de olur da gıcık oluyorum çocuğa
Aizawa olm sen kendini ne sanıyon lan
abi sen gerçek kira mısın?
Mikami ihanet edersen seni var ya...
Mikami sannn yakıyorsunuz ufff bu nasıl bir endamdır 🥵🔥❤️
geber lana çok güldüm jkdhdfkcjgfhj