Artık o kadar öldürme gördüm ki normal buluyorum 😅 yanj N ye tebrik ederim kim olduğunu buldu ama birşeyler atlıyor bence kira yı fazla hafife alıyor gibime geldi...
Near'den de nefret ediyorum Mello'dan da nefret ediyorum Aizawa'dan da nefret ediyorum topunuz geberin inşallah Near ölmese de olur da gıcık oluyorum... [Devamını gör..]
Near'den de nefret ediyorum Mello'dan da nefret ediyorum Aizawa'dan da nefret ediyorum topunuz geberin inşallah Near ölmese de olur da gıcık oluyorum çocuğa Aizawa olm sen kendini ne sanıyon lan
Near ölmese de olur da gıcık oluyorum çocuğa
Aizawa olm sen kendini ne sanıyon lan