332 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
sayudan ne istediniz A-
L'nin ölümü serinin kaderini değiştirdi
L öldükten sonra sarmadı galiba bırakcam
L öldükren sonrası pek sarmıyo ama ben yinede bitirdim
Lan Sayu a... [Spoileri gör..]
Lan Sayu ayı gib olmuş lan
Yapboz yapan eleman L mi
Yok, near diye bir velet
ben bu bölümden sonrasını burakcan canım sıkılırsa izlicem eskisi givi dril artık filmi bile daha güzel
Madem L ni... [Spoileri gör..]
Madem L nin kopyasını getirecektiniz L yi öldürmeseydiniz çok saçma olmuş sırf SPOİİİİ lightın ölümünü merak etteğim için izliyorum
Yani Ryuzaki madem cikacakti, e tamam cikti, Light artik diger asamaya gecebilmeli. Ve ya N, L'in fan kitlesi icin yapildi yada yazarlar L'in yoklugun... [Devamını gör..]
Yani Ryuzaki madem cikacakti, e tamam cikti, Light artik diger asamaya gecebilmeli. Ve ya N, L'in fan kitlesi icin yapildi yada yazarlar L'in yoklugunu N ile doldurabildi bi ilham kitligi geldi. Ama direk Light in ideal dunyasina gecseydik bosuna uzadi ya😭
Madem vard... [Spoileri gör..]
Madem vardi bu cocuklar niye basta cikmadi ki hem L'in kopyasi bu baska bisey mi bulamadiniz. Hem Sayu'yu oldurme Light ya salaklasti bu cocuk. Ben su yeni dunya'yi goremeden dizi bitecek diye dusunuyorum. Birde Misa biraz daha akilli olsaydi gozlerini kullanabilirdi..