269 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
Aşkım L 😖😖 yeniden ağladımmmm
Sırf ölümü yüzünden faw char L oldu
aga gercekten L olduyunde agladim bence L olmekten korktuyu icin lighta iyi dvrandi amma cok duygusallasdim gozum doldu L oluyunde
annem niye L gibi oturuyor spoiler sayılırmı lan bu iyi oldu Lnin ölmesi bu arada
ryuk nasıl geldi lan
sonunda öldü L gıcık olmuştum ona la oh
yutkunamadım L öldüğünde..
L olmeseydi keske su an osssura ossura agliyom
Osuruğun nasıl kokuyodu (!)
light ı bi benmi destekliuom bence başta suçluları öldürerek gerçekten iyi yapıyodu l ve fbi araya girmeseydi bence gayet iyidi Le üzüldüm ama ben her... [Devamını gör..]
light ı bi benmi destekliuom bence başta suçluları öldürerek gerçekten iyi yapıyodu l ve fbi araya girmeseydi bence gayet iyidi Le üzüldüm ama ben her zmn light taraftariyim misayı kullanmış olsada seviyorum light en doğruyu yaptı bence başta sonda hak etti burnunu sokanlar sonuna kadar light😝
L öldü ben artık izlemem