light ı bi benmi destekliuom bence başta suçluları öldürerek gerçekten iyi yapıyodu l ve fbi araya girmeseydi bence gayet iyidi Le üzüldüm ama ben her... [Devamını gör..]
light ı bi benmi destekliuom bence başta suçluları öldürerek gerçekten iyi yapıyodu l ve fbi araya girmeseydi bence gayet iyidi Le üzüldüm ama ben her zmn light taraftariyim misayı kullanmış olsada seviyorum light en doğruyu yaptı bence başta sonda hak etti burnunu sokanlar sonuna kadar light😝