207 YORUM
Yorum yapabilmek için üye olmalısın. Küfür, Hakaret, Spoiler veren yorumlar silinir/banlanır.
L ne yapıyon OĞĞĞLUMMM SEN G#Y MİSİN, DAS##ĞIM??????
Spoilera basamadim altta!!!!! yanlislikla.. ama cokra buyuk degil zaten ve okumaya usenmezseniz en sonda
Ryuk'un yoklugunu hatirlamiyorum bile bolumlerde.. Rem'de yetiyor hatta Rem daha aktif. Ama tabii Ryuk'un yeri ayri 😌
ne ryukmus arkadas
Watari torunalara anlatmalik anı stoğu yapio
ya sen kardesim isin yok mu hep senden spoiler aldim ya biz suan bu bolumun altindayiz ya bu bolumun spoilerini verince basarsin spoiler'a
SPOİLER A... [Spoileri gör..]
SPOİLER
Anlatamadan onu da öldürcek light pezosu
Ryuk un gülüşünü özledim...
Evett.,,,,🤤
Ryuk olsaydı dizi daha güzel olucaktı...
Lan yeter ryuk ryuk ryuk ve daha çok ryuk bıktım ha
Assssiri iyiydi bu bolum
Watari dede bu alemde teksin 😂 bir kaç bölümdür sıkmıştı ama bu bölüm iyiydi.